Monday, June 4, 2012





Produk Baru Pakej Muslim
Oleh : Mas Ryna Nazir

Lv Travel kini menjanjikan destinasi baru untuk anda dengan memperkenalkan produk baru untuk pasaran tempatan iaitu pakej muslim ‘Salam Korea di dalam senarai  produk perkhidmatan kami. Sebagai sebuah syarikat pelancongan yang pro-aktif, kami melihat Korea sebagai sebuah destinasi yang semakin mendapat tempat dikalangan pelancong tempatan. Kegilaan peminat K-Pop serta drama tempatan Korea yang sedang melanda Malaysia ketika ini turut menyumbang kepada kepesatan bilangan pelancong yang masuk ke Korea Selatan.
Sikap keterbukaan negera 4 musim itu turut memberi peluang untuk masyarakat Malaysia khususnya yang beragama Islam untuk menikmati pemandangan yang cantik dan kemudahan yang selesa. Makan halal tidak menjadi masalah besar di bandar-bandar besar seperti Incheon dan Seoul, manakala restoran ‘vegetarian’ pula adalah pilihan terbaik untuk destinasi diluar kota. Lawatan anda tidak akan lengkap tanpa mencuba makanan tempatan iaitu Kimchi dan Bibimbap. Anda juga berpeluang mempelajari pembuatan kimchi anda sendiri.
Anda mungkin tidak mengenali Nami Island namun ianya terkenal sebagai lokasi pengambaran drama Korea popular – Winter Sonata. Keindahan pulau tersebut menjadikannya popular sebagai destinasi bulan madu. Musim luruh @ ‘autum’ lebih menarik dan dramatik apabila deretan pohon chestnut bertukar warna menjadi lokasi yang amat menarik untuk berfoto.
            Daftar segera untuk mendapatkan harga promosi sempena MUSLIM FAIR 2012 yang berlangsung sepanjang 3 hari bermula pada 31AUG2012
- LV Travel & Tours Sdn Bhd – 03-3348 8130. Email: marimaricuti@lvtravel.com.my

No comments:

Post a Comment